9 November 2011

Pasai Lembu Lagi

Terbaru kenyataan yang di keluarkan oleh Menteri yang bertanggungjawab dalam isu pasai 'Ladang Lembu'. Kali ini dia dah macam tak tau nak 'menaici'. Terbaru nak 'offer' kepada PR untuk 'handle' projek ni.


Dalam 'perkiraan' aku benar ka nak di 'offer' kepada PR. Pendapat aku ia hanyalah 'offer' ayam sahaja..Bak kata pepatah ajak-ajak ayam. Dalam pada masa yang sama, PKR bersama beberapa NGO 'melawat' projek tersebut, tetapi di katakan di halang oleh 'penjaga' ladang tersebut. Sebelum ini 'beriya' sangat nak memberi kebenaran kepada para pelawat yang ingin melihat sendiri,tetapi bila lawatan di lakukan maka, ada halangan...Kesian kepada Pelawat, yang ingin datang melihat sendiri.

Harapan rakyat Malaysia amat besar, mahu memastikan projek untuk rakyat berjalan dengan lancar,mahu mengurangkan bebanan kenaikan harga barang. Setidaknya harga daging lembu dapat di kurangkan, serta menjamin bekalan tidak putus. Harap, sebagai Menteri itu , tunjuklah 'STANDARD' anda sebagai seorang menteri. Kini rakyat semakin bijak dalam menilai. jangan la memalukan bangsa Melayu di atas 'kepincangan' yang melanda. Kalau di negara maju, mungkin perletakan jawatan telah 'di buat' bagi pemimpin yang gagal melaksankan tugas dengan baik.

Buat sedara Rafizi dari PKR, dedahkan sebaik mungkin, rakyat menanti akan 'kelobangan' yang melanda Projek Lembu nih.  KLIK di sini bagi kupasan yang lebih lanjut.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...