11 November 2011

Beli Kondo Hasil 'Keuntungan' Lembu?

Setelah NFC (National Fedlot Copratation) 'di gambarkan' dengan pelbagai isu, kini di tambah plak lagi isu. Kini di khabarkan pemilik NFC telah membeli Sebuah Kondominium Mewah yang bernilai RM 9.8 Juta...Wah untungnya berniaga lembu ni rupanya....

Kini 'di isukan' plak pasai Sharizat telah membeli sebuah kondo Mewah yang bernilai Jutaan ringgit dengan hanya 4 kali bayar sahaja. Bukan 4 kali bayar setahun, tetapi 4 kali bayar dalam sehari.


 

Maklumat Lanjut KLIK SINI

Harap 'mummy' Saharizat perlu jelaskan dengan sebaiknya. Dalam 'kepanasan' mengenai pemilikan lembu ni,di tambah la plak dengan pembelian kondo mewah. Ini kerna rakyat kini sedang 'penat' dengan kenaikan kos sara hidup, 'sesenang' sahaja  Mummy ni membeli kondo mewah. Sedarlah rakyat 'pendukung' UMNO jugak sedang dalam keadaan 'nazak' ekoran kos hidup yang tinggi.

Seperkara lagi di khabarkan pimpinan PKR 'bersedia' di saman jika ia nya FITNAH. Semacam benar jer 'tuduhan' ni....Perlu di ingat, bahawa zaman sekarang ialah zaman ledakan maklumat, maklumat dapat di akses di mana-mana sahaja. Di tambah plak di PENANG nih, ...WIFI percuma di katakan...rata-rata golongan muda di Penang ni 'memiliki' telefon bimbit pintar, maka mudah la maklumat di akses, ditambah plak di kedai kopi 'mamak' tempat muda mudi 'berkelana'...

Sekarang ni kita semua bakal menantikan apa plak komen 'Mummy' kita ni pasai pembelian 'kondo mewah' ni. Harap tak ada la orang lain yang nak jawab seperti isu Najib selesaikan Haji lebih awal. Harap 'Mummy Jat' ni tak gunakan orang lain bagi menjawab pihak nya, biarla 'bos' dia saja 'kureng ilmu' jangan la 'anak-anak' kepada bos ni pun sama 'kurang bijak' jugak.

- Tak Sabar nak tunggu jawapan 'Mummy Jat'...nak tengok bagaiman gaya 'taici' yang bakal di persembahkan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...