6 November 2011

ND Lala: Nak Bodek Agak-agak La.

Entah la kenapala tetiba sahaja aku nak 'muak' tat kala melihat Video Klip membodek nih...Macam mana la boleh tertengok video klip nih. Ni la jadi nya bila mana budaya mengampu atau membodek masih ada dalam masyarakat melayu hari ni. Nak membodek ni agak-agak lah...Dalam hal ni aku tabik kat Awie-WINGS. Kan sebelum ni ada mengatakan Awie masuk UMNO,tetapi dengan pantas beliau menafikannya. Lu memang PRO lah Awie.

Berbalik kepada ND Lala ni,aku agak 'kurang senang' sikit dengan beliau, tahu la yang anda tu 'millionare', tak yah la nak 'mengampu' pemimpin yang semakin hari,semakin menimbulkan pelbagai 'isu panas'. Yang paling 'kureng' dengan PM kita ialah pasai bab menunaikan Haji bagi melengkapkan Rukun Islam. Tu pun nak bagi tau kat umum...Agak-agak la

Sebagai mengigatkan kita pada 'budaya mengampu' ni aku serta kan lagi Video Klip yang 'mengampu' PM ni. Aku tahu semua orang tahu,tetapi ia sekadar 'mengembalikan kenangan..hehehehhe...


Pakat - pakat la pikiaq akan budaya mengampu...

Wassalam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...