8 November 2011

Kita di Bodohkan macam Lembu?

Nah...kini satu lagi pendedahan yang di buat oleh Pengarah Startegik PKR, iaitu sedara Rafizi. Beliau kini semakin rancak mendedahkan akan kepincangan serta 'kelubangan' Projek Lembu Nasiaonal negara iaitu National Feedlot Copratation (NFC).

Berita sepenuhnya: Klik Di Sini

Sebelum ni sibuk diperkatakan akan kepincangan NFC nih..hinggakan di bawa ke dewan. Terbaru ialah pendedahan yang menyifatkan kita telah di tipu oleh PM kita iaitu Hj Najib dan Menteri Pertanian. Mereka seakan tak sekata dalam menyatakan peruntukan serta pinjaman mudah yang telah di berikan kepada pihak pengurusan NFC. Umum juga telah tahu projek ni telah di anugerahkan kepada keluarga Sharizat Jalil. Projek ini adalah projek mega kerajaan dalam mengurang 'import' lembu dari luar untuk kegunaan rakyat Malaysia. Projek ni juga di katakan akan dapat mengurangkan pembelian lembu dari luar untuk menampung keperluan rakyat Malaysia. Tetapi sebaliknya telah berlaku.

Kini semakin hari semakin menampakkan akan 'kelobangan' projek tersebut. Paling best sekali ialah projek ini telah di anugerahkan kepada Menteri. Bermakna memang rakyat di gunakan dalam pencapaian Pimpinan UMNO/BN. Kini Sharizat seakan menyepi sedikit ekoran 'pengetahuan' umum bahawa suaminya 'di anugerahkan' projek ini. Juga di ketahui bahawa laporan audit yang telah di buat baru-baru ini. Juga di ketahui 'keberkesanan' projek ini kepada Rakayat yang telah menguntungkan 'pembela-pembela' lembu-lembu tersebut.

Buat Rafizi,teruskan usaha anda dalam 'membongkar' akan kepincangan projek RM 250 Juta ini. Bukan apa, rakyat kini sedang menanti akan 'penjelasan' yang perlu di jelaskan. Rakyat nak tahu sejauh mana perkembangan,kejayaan serta 'keberhasilan' projek ni. Rakyat juga nak tahu siapa yang sebenarnya mendapat hasi serta manfaat dari projek ini.

Teruskan usaha anda...SELAMAT KAN RAKYAT DARI DI JADIKAN LEMBU YANG DI CUCUK HIDUNGNYA.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...