23 Julai 2013

Rasuah Suami Selepas Cabul Isteri.

Ini la yang belaku di Pulau Pinang yang hangat di perkatakan oleh masyarakat.

Kes ini adalah melibatkan seorang  Bekas DO ( Pegawai Daerah) di Seberang Prai tengah. Mengikut pengamatan, beliau cuba merasuah suami wanita yang di katakan staf di Pejabat Daerah tersebut. Kes ini menjadi hangat apabila ia melibatkan seorang Pembantu Khas (PA) kepada seseorang VIP.

Walau bagaimana pun PA kepada VVIP tersebut terlepas kerna beliau tak terlibat langsung dalam hal tersebut. Beliau di cekup oleh SPRM ketika beliau berada bersama DO tersebut. Maka tiada tuduhan ke atas PA tersebut kerna semua orang tahu bahawa PA tersebut memang 'clean'.

Berbalik kepada Merasuah Suami wanita tersebut,

Kenapa la DO tersebut merasuah DO tersebut supaya isterinya menarik balik tuduhan?...pelikkan... mesti DO tersebuat buatkan... kalau dia tak buat kenapa dia takut, dan perlu mengupah Suami kepada wanita tersebut untuk tarik pertuduhan... Pelikkan...

Maklumat Lanjut: KLIK SINI

Sebagai pengajaran, DO tersebut harus di kenakan tindakan berat, paling baguih isu itu di sensakikan bagi memberi pengajaran kepada masyarakat agar ia tak berulang lagi...

Jijik la kalau suami kepada wanita tersebut menerima 'wang' tersebut... kalau di terima ia bagaikan 'melacurkan' isterinya sahaja.

Nak tau apa yang berlaku, bersama kita tunggu 29 Ogos ni sebutan kedua kes ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...