21 Februari 2012

DSAI Perjelaskan Kepada Nik Aziz

Setelah gagal 'mematikan' DSAI dengan pelbagai cara, maka 'modus operandi' mereka di tukar kepada 'memecahkan' sesama Pakatan...Itu lah taktik yang di gunakan UMNO dalam menjahanamkan PKR dan PR.

Maka kenyataan DSAI telah di 'spinkan' bagi mengelirukan kengkawan dalam PR. Maka kenyataan 'putar' di mainkan bagi menimbulkan rasa kurang senang teman-teman PR terutamanya PAS dalam isu 'Israel' yang di buat oleh DSAI di Doha baru-baru ini.

KLIK DI SINI  untuk keterangan lanjut.

Tetapi adalah amat malang sekali kerna 'taktik' yang di gunakan sebenarnya memakan diri mereka sendiri. Mana taknya, kenyataan DSAI yang mereka 'hebahkan' itu ternyata kenyataan yang di edit..hanya setengah sahaja kenyataan DSAI di keluarkan, selebihnya di simpan...maka kebodohan mereka teserlah bila mana kenyataan penuh telah 'di pamerkan'....Maka 'seluruh Malaysia telah mendapati bahawa kenyataan itu di tipu oleh 'regim' UMNO yang kini hanya menantikan untuk di talkinkan sahaja.


Maka , rakyat kini dengan jelas lagi dapat melihat akan watak sebenar UMNO yang tenyata mahu menipu rakyat...Maka dengan ini mudah lah kerja DSAI dalam 'menjahanamkan' UMNO...Mak sebaliknya telah berlaku...DSAI kini di sanjung kerna 'setia' mempertahankan dunia Islam Palestine.

Kini DSAI telah 'bertemu' dengan Nik Aziz dalam menyatakan 'sejelasnya' apa yang beliau katakan mengenai Palestine, maka selesailah 'fitnah' yang UMNO lemparkan kepada beliau...Maka kini DSAI kembali bersih di kalangan pimpinan PR terutamanya PAS. Sebelum ini 'pejuang' PAS agak terkilan sedikit akan 'putar belit' UMNO yang di buat ke atas DSAI...hinggakan ada yang menyampah kepada DSAI...tetapi setelah 'kunjungan' DSAI menghadap Nik Aziz maka selesailah isu yang di bangkitkan...

Maka 'telompong' lagi la UMNO dalam niat mereka 'mematikan' DSAI...maka plan la harus di lakukan demi 'mematikan' DSAI....maka kerja gila bakal menyusul...tunggu la apa plak 'tembakan' yang bakal UMNO lakukan kali ini...selama ini tembakan yang mereka lakukan ke atas DSAI mengena, tetapi dapat di sembuhkan dengan cepat.....

Doa kita buat Rakyat yang mahukan perubahan, semoga PRU 13 kelak menjadi milik kita semua, maka cepat la dasar-dasar negara di buat dalam menguntungkan rakyat.

1 ulasan:

  1. beza pendapat pun beza pendapatlah ... janji dana pilihanraya dari yahudi amerika masuk untuk PRU13 . Putrajaya kan matlamat utama .... apa nak jadi pun jadi lah .... PAS Parti Angguk Saja

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...