4 Oktober 2012

Mansor Othman Di Sabotaj ?

Salam semua...

Terkini yang agak sepi sikit ialah isu Mansor Othman yakni TKM 1 Penang hangat di perkatakan...al maklum la...bahang 'raya' semakin mendekat...maka pelbagai citer la akan di buat...Biasa la tu kan..biasa ker....?

kah kah kah...

Maka, media massa tugangngan pun 'memanipulasi' sebaik mungkin...maka kesempatan yang ada ni digunakan sebaik mungkin la oleh 'mamak' UMNO...

Isunya rakaman percakapan Mansor semasa 'mesyuarat' dengan komuniti cina telah di rakam...Bayangkan mesyuarat 'tertutup' tu...macam mana boleh terlepas keluar...isu yang agak sensetif tu...Isu nya semua sudah maklum, tak perlu la aku huraikan...


Congak mudah aku ialah, yang rakam tu mesti la golongan yang turut ada sama ketika itu. Bayangkan , tak kan kot orang luar boleh sama berada semasa mesyuarat sedang di jalankan...

Berbalik kita pada tajuk di atas...

Ada pihak mengatakan bahawa Mansor sebenarnya telah di sabotaj oleh orang kuat serta orang kepercayaannya sendiri...Ini kerna 'benda' sulit, hanya golongan yang rapat sahaja yang mengetahuinya...ini kan mesyuarat yang agak tertutup....mesti orang dalam terdekat sahaja yang tahu akan hal-hal tersebut...

Ada juga mengatakan lagi, tujuan isu ini di mainkan adalah kerna Mansor 'gagal' mengotakan janji kepada seseorang yakni orang kuatnya sendiri...maka 'by hook by crook' Mansor juga harus jatuh bersama. Ini kerna Mansor telah mulai 'bosan' dengan seseorang itu..

Ada juga mengatakan bahawa, Mansor tidak mahu 'layan' karenah orang kuatnya suatu ketika dahulu...maka ia telah di mainkan...di atas kesedaran yang ada ini, maka Mansor harus di jatuhkan...

Selain itu juga, ada mengatakan bahawa ada insan lain mengidam akan kerusi TKM yang mansor duduki sekarang...

Ada lagi jugak...Mansor telah gagalkan projek jutaan...maka Mansor harus ' di jatuhkan'...Ini kerna 'pelobi' projek itu telah memberikan ganjaran...Maka di sebabkan ketelusan yang ada pada Mansor, maka 'pelobi' tu telah lakukan kerja sabotaj....


Kah kah kah...pelbagai telahan telah timbulkan dalam isu Mansor ni...

PALING PENTING...MACAM MANA RIZAL MARICAN BOLEH DAPAT RAKAMAN PENUH....

JENG JENG JENG...

Kita akan teruskan 'menggali'....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...